Fantastic Friday!

Nu är det fredag igen med allt vad det innebär.
Jobb för min del men ledighet för vackra vänner.
Hoppas ändå hinna träffa världens vackraste flickor någonting.
Maggimums träffar jag ju på Söndag då vi ska gå och kolla på Bounce med syster Jossan och hennes vän Natta.
egentligen skulle mini syster Maddo följt med men en klassresa kom ivägen.

Igår lämnade min sambo mig för en helg med jobbarkompisarna i Sälen.
Det känns alltid lite tomt utan honom hemma men samtidigt känns det rätt skönt med lite tid ifrån varandra.
Det behövs ju ibland.

Idag vaknade jag vid halv 9 och gick upp och satte igång med städning och tvätt.
Har hunnit med massor och tyckte att jag nu gjort mig förtjänt av en paus i form av kaffe och sol på balkongen.
Börjar inte förens kl 15 så jag har lite ledig tid kvar innan det är dags att förgöra sin plikt på Söderbygärde.
Det är ganska skönt att jobba Fredagar ändå.
Det brukar vara rätt lugnt och vi brukar mysa till det lite med god middag och fredagsmys.
Jag har egentligen ett rätt härligt jobb.
Jag menar hur många kan vara ute en hel dag i solen och sola, spela kubb, göra utflykter och dyl på sin arbetstid?

På Söndag är det som sagt dags för Bounce.
Deras sista föreställning och jag är så sjukt taggad och förväntansfull.
Jag är rätt övertygad om att det kommer bli fantastiskt.

Nu ska jag återgå till solen och balkongen.
Hoppas ni får en kanondag i solen!

Dagens låt:

Bee Gees - You win again
Bjuder på en bild på mig och Källe från i vintras.
Jag älskar den här bilden!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0