Hur FAAAN är det möjligt!?!?!!

Idag började jag dagen med att gemensamt med mina arbetskollegor utöva lite friskvårt i form av en lång promenad i snörasket.
Ytterliggare steg på stegräknaren till våran stegräknartävling.
Efter promenaden kändes det skönt som tusan att ha rört lite på dököttet.
Sedan har dagen spenderats tillsammans med världens bästa gudson.
Pannkaksmys och Emil på tv gjorde våran dag.

Hockeyn började och den började kanon!
Dessvärre slutade den inte lika kanon och jag känner verkligen en STOR besvikelse.
Vi hade alla odds på vår sida.
Men icke sa Nicke.
Förlust och nu står det 3-2 i matcher till Hv71.
Jag hoppas på seger på Lördag då Järnkaminerna invaderar Hovet.
Hemma is och världens bästa klack borde kunna ge oss en härlig seger.
SJÄLVKLART håller vi alla tummar vi har.

Efter första perioden kom Camillé och hämtade en trött lill kille som längtade hem till mamma och pappa.
Tanken var först att han skulle sova här, men ni vet ju hur barn är.
Kanske var han lite rädd att de bor monster här.

Besviken som jag är skall jag nu slå en signal till frugan och höra om hon kan muntra upp mig!
Dagens låt är självklart:

Tango för Djurgården!
*Pepp pepp*



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0