Kaffe och sol på balkongen går verkligen i...

bild012 (MMS)

Kaffe och sol på balkongen går verkligen inte av för hackor! Jobbar lite på brännan inför sommaren så att jag kanske slipper vara den vitaste människan som inviger stranden 2010. Pantera sitter också här och lapar sol med ett och annat avbrott för att jaga flugor, humlor och annat som flyger i luften. Det är så obeskrivligt skönt att känna solen bränna mot huden igen och att kunna spendera lediga dagar på en soldränkt balkong. Jag har nämligen sol på min balkong från tidig morgon till kväll. Winnerbäck i bakgrunden och det hugger till sting av saknad då "jag hugger i sten" spelas. Saknaden efter älskade Stina gör sig liksom påmind. Men snart är du hemma och hälsar på oss gamla vänner i några dagar igen. Passa på att njuta av solen nu!




Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0