Okey that's it!!

Förra veckan inledde jag en omfattande garderobsrensning.
Jag var så nöjd efter att ha lagt in alla kläder som skulle vara kvar i små fina högar på hyllorna.
Ordningen var ett faktum och jag kunde hitta allt jag ville.
Kunde.
Inte längre!
Av någon anledning råder det kaos igen i mina förut så organiserade garderober.
Jag MÅSTE verkligen bli bättre på att försöka hålla ordning hela tiden!
SKÄRPNING!!
Igår torskade Dif mot Hv71 igen för andra gången.
Riktigt illa och jag började nästan gråta!!
Nu är det VERKLIGEN dags att komma igen grabbar!!
Visa vart skåpet ska stå!!
Idag jobbade jag morgon.
Det är så skönt, då har man hela dagen och kvällen fri sen.
Tänkte organisera min garderob lite men nu tänkte jag faktiskt ta en liten powernap på soffa.



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0