Påskafton!

Igår var mina älskade underbara vänner -Maggi och Romina här på middag.
Allt blev himla lyckat och jag kände mig nöjd.
Ölspel och massa bra musik i glada vänners lag.
Jag hade skrivit små personliga lappar till varje middagsgäst, det verkade väldigt uppskattat.
Jag kände att eftersom jag är så dålig på att tala om det för var och en så kunde jag skriva ned det på en lite lapp som de kan spara eller slänga.
Direkt från hjärtat var det i alla fall.
Kort och gått en himla trevlig kväll.

Om ett litet tag ska jag bege mig mot Bandhagen där syrran ska bjuda på påskmiddag.
Mys med familjen och så ska bli härligt.
Det ska bli skönt att gå bort på middag idag och slippa laga den själv =)

Dagens låt:
Salem al Fakir - Keep on walking

Glad Påsk till er alla!!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

tack så jätte mycket för igår...fan jag glömde min lapp antar att du kastat den..hade var sweet att ha den kvar hoppas du får en trevligt kväll



kram kram

2010-04-03 @ 20:08:00
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0