Piglördag.

Onsdag igen och jobb står på schemat.
Vaknade som vanligt alldeles för tidigt en dag som jag börjar sent.
Puss hejdå till sambo och sen sattes kaffebryggaren på och persiennerna drogs upp och lägenheten badade i solsken.
Har rivit fram allt jag kan tänkas behöva inför deklarationen som skall vara inne Måndag 3/5 innan kl 24:00.
Blir inte så värst klok på det här med deklarationen ang försäljning av bostad, men får väl kontakta mäklaren ang dem detaljerna. 
Annars är deklarationen väldigt positiv i år då jag får tillbaka en rätt najs summa stålar.
Detta är såklart väldigt välkommet!

Idag börjar jag jobba kl 15 och det skall hinnas med en hel del under det arbetspasset.
Lite stress i magtrakten och lite ångest över hur jag skall hinna med allt, men ändå känns det himla bra just idag.
Jobbar bara ikväll och i morgon förmiddag, sen är jag ledig tills på Måndag.
Mycket lyxigt och välbehövt.

Valborgsmys med världens vackraste vänner på Elins landsställe Fre-Lör känns lite extra mys och jag är så taggad inför det.
Det går inte att hitta ett bättre gäng med så olika personligheter och så mycket kärlek!
Alla borde ha så fina vänner som lyckliga jag!

Jag har förövrigt glömt att berätta att jag har en stalker.
Ja jag vet det låter helt sjukt men det är sant.
I Lördags när jag kom ut till min bil efter jobbet satt det ihopvikt A4 papper med ett hjärta på under min ena vindrutetorkare "Tjena snygging släng iväg ett SMS om du vill veta vem. Telenr ********** MVH En hemlig beundrare" och ytterliggare några hjärtan. Trodde först att det var Vickan på jobbet som ville skoja lite med mig innan jag skulle röra mig hemåt, men så visade det sig inte vara.
Kollade runt lite på dem andra bilarna i närheten för att se om det var någon annan som fått samma lapp.
Men icke!

Frugan tyckte att jag skulle skicka iväg ett sms från mitt tillfälliga nr för att fåse vem det var.
Efter lite övertalning gjorde jag det och fick veta att denna 18 åriga kille bor precis vid mitt jobb och har spanat in mig i flera månader när jag varit ute och rökt, kommit till och från jobbet och när jag varit på promenad med mina brukare.
Hjälp tänkte jag och kände ett ganska STORT obehag.
Förklarade att jag är förlovad och inte intresserad.

Igår när jag kom till jobbet stod han precis utanför och jag vägrade gå ut ur bilen tills han gått därifrån.
Jag vet inte riktigt om jag skall känna mig smickrad eller skrämd.
En sak är iaf säker och det är att Maggi och frugan tycker att detta är himla roligt.




Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

jag har oxå en men hon e sen söt tös på 24 vintrar vid namn hanna även kallad frugan =)

2010-04-28 @ 09:42:20
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0