Segerns sötma!

Idag har jag jobbat, vi hade konferens.
And that's all I had to say about that.
Vaknade med ett ryck i morse runt 8 tiden och kände en helt otrolig rastlöshet krypa över mig.
Hoppade upp ur sängen och insåg att det snöade.
Två minuter senare var jag tillbaka i sängen med huvudet under täcket.
Vägrade gå upp utan låg kvar där till cirkus 9 då rastlösheten gjorde sig påmind. 
Gick upp för att koka kaffe och insåg att jag GLÖMT köpa kaffe.
HUR KAN JAG, KAFFEMISSBRUKARNAS KAFFEMISSBRUKARE GLÖMMA ATT KÖPA KAFFE!?!?
Irriterad över att inte få i mig morgonens första kopp kaffe tvingades jag sätta på en kanna te.
Besviken över smaken av konstgjord frukt istället för den ljuva smaken av kaffe var enorm.

Kort sagt har denna dagen INTE RIKTIGT gått min väg.
Men detta vände när jag under Sudden fick se pojkarna i Dif vinna över Hv71 och kvittera till 2-2 i matcher.
Det mina vänner gjorde min dag!
I morgon är det match igen och då håller vi alla tummar för ytterligare en seger.
HEJ HÅ GUL RÖD BLÅ!!!

Flickor, jag SAKNAR er.
Känns som EVIGHETER
sen vi sågs sist allihopa!!



Kärleksförklaringar
Postat av: Ida

sv; vad kul =)

dom är i jätte fint skick!

HAr använt nummer 3 en gång och nummer 2 max två ggr.. så dom är som nya =)

2010-04-22 @ 08:47:48
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Elin

saknar dig me...var verkligen jätte länge sen känns de som...

2010-04-22 @ 11:48:05
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/
Postat av: lolly

Säljer massor med toppar, klänningar, jeanskjolar o skor. Kolla gärna :)

2010-04-22 @ 17:07:52
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0