T som i trött en Torsdag.

Inatt kunde jag inte sova.
Det var så konstigt för jag var verkligen trött och varje gång jag kände att jag höll på att somna in så var det som att kroppen väckte sig själv.
Det blev alltså inte många timmars sömn inatt (En för att vara exakt.).
Jobbade från 7-11 och det flöt på rätt bra trots trötta ögon och öm kropp.

Nu är det back to ledighet igen och det är ju alltid välkommet.
Nu är jag fri som fågeln tills Måndag kl 15.
Helgen är än så länge rätt planlös om man bortser från att jag ska på dop på Lördag eftermiddag.
Annars är allt öppet och jag ser verkligen fram emot en sådan helg då liksom vad som helst kan hända.

I morgon är det Fredag, Fredagar är oftast bra dagar.
Speciellt när dem är lediga Fredagar!

Nu ska jag ta tillvara på de få solvärmande timmarna vi har kvar i form av kaffe och tidningen Queen på ballen.
Ha det underbart!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0