Balsam för själen.

Lars Mattias Winnerbäck i Långholmsparken 10-08-07
Kvällen var magisk trots regn och lera.
Med Lasses röst på trumhinnorna och dessa två vackra damer vid min sida
kunde jag inte ha varit på ett bättre ställe just då.
Det var kärlek i varje ord och magi i varje droppe regn som träffade frusna flickor.
Blöta kläder och leriga skor har aldrig tidigare känts så underbart.
Sophie Zelmani och Laleh bjöd på skratt, vackra toner och balsam för själen.
Jag hade tre st låtar jag verkligen ville höra
  1. Söndermarken
  2. Hugger i sten
  3. Elegi
Jag fick höra alla och när Elegi spelades grät jag även en liten skvätt.
Den låten betyder så mycket för mig!

Tack tjejer för en grym kväll!!



Kärleksförklaringar
Postat av: sandra

sv, hääärligt.:D

tack :)

ehm jag skadra mig tll lerum / flode nu eller snaart

ha en bra kväll :) <3

2010-08-09 @ 16:56:35
URL: http://sevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0