I'm a coward, yes I am.

Igår var en deppig dag, idag är en bättre dag.

Jag tog mig friheten att beställa lite kläder från H&M .
Detta var det jag lyckades skrapa ihop i brist på inspiration.

1 2    

  1. Röd/Korallfärgad chiffongklänning 149:-
  2. Jacquardvävd Klänning i chiffong 249:-
Köpte nått annat också men det kommer jag inte ihåg vad det var :P Det blir en liten överaskning.
Tänkte kanske ha den guldiga klänningen på Marias bröllop.
Men sånt har ju en tendens att ändras ganska snabbt när det gäller mig.

Sitter i soffan och lyssnar på underbara Sophie Zelmani.
Jag önskar att jag kunde ha henne i mitt sovrum om kvällarna. Ja nu menar jag självklart att hon skulle sitta där på en pall och sjunga för mig när jag ska sova och inget annat!
Jag är så kär i hennes röst och hennes texter liksom kryper in under huden på mig. Kaffet smakar liksom lite bättre med hennes vackra stämma i bakgrunden.

KÄRLEK

Idag åker Sambo bort igen.
Han har för vana att göra det helger då jag är ledig. Dessa jävla race hela tiden, det kommer bli döden på vårat förhållande. Detta resulterar i att jag även denna helg kommer att vara ensam. Jobbar 9-21 i morgon så det är väl egentligen inte så farligt, men det känns drygt att vi nästan aldrig ses. Maggi och Kimpa ses inte heller så ofta, men skillnade där är att dem inte kan välja. Man måste ju försörja sig. Jag och sambo däremot har ett val.
Tråkigt nog blir det så att vi nästan aldrig ses ändå.
Nu har jag fått klaga lite på det också.

Ikväll ska vi på invigningen jag nämnde i ett tidigare inlägg.
Det ska bli himla kul att träffa mina fina flickor igen!
Det ger mig energi!

Dagens låt:


Sophie Zelmani - To know you

Ha det bäst!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0