I'm gonna live my life just like a holiday.

SEMESTER!!!
Det är något speciellt att vakna upp av sig själv kl 7 första semesterdagen.
En kopp kaffe i solen på balkongen och nyhetsmorgon i bakgrunden. Det är att njuta.
Inga direkta planer för denna vecka mer än anställningsintervjun på Tisdag och vinkväll hos Maggi med flickorna ikväll. 
Det känns rätt skönt att bara ta veckan som den kommer utan att ha massa saker som man måste göra.
Kanske är det så det skall vara när man har semester då ingen annan tycks ha det.



Pratade lite med chefen på jobbet igår och hon gav mig förlängt.
Det känns himla skönt att veta att om det nu inte skulle gå åt pipan med anställningsintervjun så har jag ändå chansen att fortsätta på Söderby. Det ger mig lite ro. Då kan jag ju bara söka vidare i lugn och ro.

I Lördags åkte jag, sambo och Westman till Blåbärsudden och solade och badade.
Kanske inte var det smartaste draget från min sida i och med febern, men det var ändå skönt att känna solens strålar mot huden igen.
På kvällen bjöd jag och sambo upp till grill och vin.
Ålen, Westman, Calle, Lisa, Maggi och Källe kom och förgyllde våran kväll. Det var riktigt trevligt.
Satt mest på balkongen tillsammans med Maggi och Lisa och pratade om allt mellan himmel och jord.
Det var verkligen varmt och skönt ute. Perfekt väder för balkong häng.

Ser fram emot att träffa töserna ikväll.


Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hej! allt bra? :D

2010-08-16 @ 13:58:30
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: elin

bitter över missad tjejkväll...

2010-08-17 @ 07:03:38
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0