Jag vill för alla er som trodde att det i...

Jag vill för alla er som trodde att det inte är möjligt att känna er ensamma i ett förhållande, flika in att JO DET KAN MAN!! Och jaa det är precis det jag gör ibland.. Nätter då jag kan säga godnatt utan att få ett svar, då Källe är har, dagar då jag och sambo planerat något VI ska göra och han tar med Källe och kvällarna då diskussionerna tar över och jag inte ens finns. Ja då är jag ensam PUNKT




Kärleksförklaringar
Postat av: Camilla

Förstår exakt vad du menar. Kan själv känna så ibland. Finns alltid här vännen! <3 puss

2010-08-11 @ 23:32:10
Postat av: Elin

grabbar...låååånggggggg suuuuuuccccccckkkkkkkk

2010-08-12 @ 07:33:49
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0