Klockan börjar närma sig 4 och jag har ci...

11836_1802467917 (MMS)

Klockan börjar närma sig 4 och jag har cirkus 5 och en halv timmar kvar innan jag får gå hem. Under natten har jag hunnit baka 3 st cheesecakes till sommarfesten jobbet skall ha på Söndag, 1 choklad sockerkaka och scones till mina kära kolleger och brukare. Tänkte bjuda Vicks och Kerstin på frukost när dem kommer i morgon. För övrigt har jag ju glömt att berätta att jag ska på anställningsintervju på Tisdag. Hade sökt ett jobb som receptionist/administratör på ett företag som får vara hemligt ett tag till. Har inställningen att jag inte kommer få det. Antar att det inte kommer kännas lika kasst då om jag inte skulle få det. Håller ändå tummarna. Det skulle vara så perfekt för att inte tala om sjukt roligt att få jobba med något som jag faktiskt utbildat mig till. Nu får jag väl jobba vidare antar jag. Hoppas på att febern lägger sig snart. Ha det bäst!




Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0