Livets underverk.

Efter att ha vaknat kl 8 i Fredags morse och spenderat hela dagen med att försöka få någon sömn bar det till sist av till jobbet för 14 timmars vaken natt.
Dramatik är bara förnamnet på den natten. Vad för slags dramatik låter vi vara osagt, men det var mycket av den varan.
Pimplade kaffe och bakade "Kärleksmums" till mina brukare. Trötta ögon hade stora problem med att hålla sig vakna och klara,men det gick.
Klockan 9 på Lördags morgonen checkade jag ut och körde hem.
Tänkte att jag skulle kunna få några timmars sömn innan det var dags att bege sig till Marias och  bröllop.
Det hände inte, sömnen lös med sin frånvaro.

Bröllopet var helt otroligt vackert!
Maria var verkligen vacker med hennes blonda svallande lockar och gudomliga klänning.
Deras son var helt underbar i sin lilla kostym och allt var så lyckat.
Massa god mat, både turkisk och lite mer svensk mat. Allt var super gott!


Fler bilder finns som vanligt på fejjan :)

Efter vigsel och middag begav jag mig mot Bremora för flickmys med världens vackraste flickor.
Heta linjen, vin i mängder och tusen skratt anfall med kramp i magen på golvet.
Tack för en super trevlig kväll sötaste änglar!
Nu står jobb på tapeten!

Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: sara&sanna

frågestund på bloggen!

kommentera något vettja;)

http://dailylife.se/2010/august/nu-blire-fragestund.html



ps. fin blogg

2010-08-29 @ 20:50:38
URL: http://dailylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0