Sick And Tired Of Being Sick And Tired !

Förkylning.
Djävulens påhitt!!
Snorig, febrig, trött och bara allmänt hängig. Jag har en förmåga att ALLTID bli så himla sjuk när jag blir sjuk.
Det är mitt kassa immunförsvar som gör det. Andra kan vara lite snoriga och jag blir smittad och får typ influensan.
Helt sinnes!!

Var på Skansen idag med Kärleken och vårat barn, ja med det menar jag ju såklart Källe.
Han är som vårat barn. Man får mata honom, hålla reda på honom och ta hand om honom.
Men som tur är har jag och Kärleken delad vårdnad tillsammans med Kimpa och Maggi, men jag måste säga att dem inte gjort sitt jobb ordentligt på ett tag nu. Skärpning ;)

Vi kollade på Älgarna, jag blev lyrisk och helt till mig.
Jag hade gjort upp en liten lista på vad jag ville/måste se. (Det tycks va en stående grej för mig)

  1. Älgarna (En given etta)
  2. Björnarna
  3. Lodjuren
  4. Kattungarna
  5. Vildsvinen





Jag fick se alla och det var en himla tur eftersom jag med nästan 38 graders feber tvingat mig dit.
Eller ja tvingat och tvingat, men iaf pallrat mig dit.
Vi köpte färska bullar i bageriet och åt köttbullar, potatis och gräddsås för 106:- .
Vi hade fint väder, bajslukt från djuren i näsorna och humöret på topp. Med andra ord var dagen kanon!

Väl hemma damp jag ner trött och febrig i soffan. Slocknade till och väktes av att jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba natt i morgon istället för kväll.
Absolut svarade jag och kände mig lättad att slippa Margareta.
Så ja i morgon blir det första nattpasset på bra länge.
Spännande.

Ha det bäst!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0