Tro mig älskade!

Tro mig när jag säger att du är min prins, att utan dig blir världen tom och svart.
Jag lever bara när du i min närhet finns, jag söker dig vart jag mig i världen vänder.
Tro mig älskade din röst är som musik, ja faktiskt hela din gestalt är som ljuv musik.
Hoppas att vår kärlekslåga är så het att vardagens grå förkolnar och blir stoff,
Och att den byter ut all livets idealitet mot rosen doft kring kärlekskällan klara.



Jag har planerat en liten överasknings mys kväll åt mig och min sambo ikväll.
Han vet inget om det än men han har lovat att komma hem så fort han kan.
Tappas middag, rödvin och film står på tapeten såhär offentligt.
Det lite mindre offentliga kan vi kanske hålla för oss själva.
Ser verkligen fram emot att få spendera en hel kväll med min älskade och hoppas verkligen att han blir positivt överaskad. 



Igår åkte jag och bästatse Maggi till Kista innan det var dags att bege sig mot Vallentuna för kaffe och bilbyte.
Shoppade loss som två galningar som inte tror på en morgondag.
Hittade två par skor, lite bas plagg, en kofta och en otroligt söt korallfärgad tunika för 50 kr.


På kvällen bestämde vi att Jag och Hanna skulle följa med Maggi till stallet för att mysa med Malle och rida lite (!?).
Ja jag red faktiskt.
Jag trotsade min rädsla och red en liten runda på stranden.
Hon har verkligen hittat en himla fin och snäll häst.
Kvällen avslutades med grillmys och häng hos Hanna.
Tack för en toppen dag/kväll tjejer!



En liten förfrågan till SAKNADE hjärte Elin!
Har du lust att kanske bjuda över en högljud Hanna och en mindre högljud Malin på lite fika häng i morgon??


Nu ska jag fixa det sista och så innan min underbara man kommer hem.
Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

Ni e alltdi välkomna dock har jag hol..nä jag menar mickis på besök så ska bara kolla me han om de e okej...isåfall bjuds de på plöttar(igen) han ville ta igen för den missade omgången sist...ha de mys ikväll...e lite smått avis=)

2010-08-04 @ 18:00:49
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0