Twenty four years, just waitin' for a chance.

Fredag förmiddag och allt är väl.
Egentligen har väl allt varit väl hela veckan då jag haft semester och bara har kunnat slappna av och inte tänka på jobbet.
Jag har spenderat dessa dagar med finaste flickorna, att söka nytt jobb, skämma bort min sambo, städat och tvättat.
Jag känner mig på det hela ganska nöjd med denna lediga vecka.
Under dessa dagar har det shoppats, ridits på Maggis medryttarhäst Malle, ätits plättar hos Elin, kollat på film med älsklingen och hälsats på hos mina skapare.

Igår bjöd finaste Elin på plättmys hemma hos henne.
Det var riktigt mysigt och himla kul att träffa både henne och Holter igen.
Elin visade prov på hennes skådespelar talanger och herregud vad vi skrattade!
Hon är så himla härlig den där tjejen!
Humorn över lag denna plättkväll var på topp, iaf enligt min och Elins mening. Hanna var lite off och Micke jag han är ju sjuk i allmän benämning så han hängde bara på.
Tack för en super kväll gumman!

Maggis bror struntade i att de små liven (hundarna då alltså) ville gå ut så jag och Hanna gjorde ett litet pitstop in Storvreten för att gå ut med Zaga och Zelda. (Det är ju ingen match ;) ) Ja trodde vi iaf.
Vi öppnar dörren och ut studsar det tre st hundar var av en var enorm, och jag menar det han var enorm!
För ett svagt ögonblick trodde jag nästan att min sista stund var kommen när jag ser honom rusa mot mig, jag överlevde men hjärtat slog några extra slag skall erkännas.

Efter att trasslat ur alla koppel och fått någon sånär ordning på alla hundar påbörjar vi vår promenad.
Hanna fick ta enorma hunden (Ja jag vet inte vad den heter) och Zelda och jag tog snälla Zaga.
Hanna tyckte att det var en bra idé att prata i sin mobil medans hon skulle ta två hundar, detta visade sig vara en dum men OOHH så underhållande idé.
Eftersom det var två hundar med två olika viljor drog båda iväg åt varsit håll och snärjde in Hanna i kopplen.
Jag skrattade så att jag föll ihop på backen och dog en aning.
Svor lite åt att jag inte hade kameran med mig just då och fick kramp i magen.

Hanna insåg väl rätt snabbt att det inte var en bra idé att prata i mobilen och försöka hålla koll på två hundar samtidigt så hon la på och vi fortsatte vår promenad.
Zaga fick helt plötsligt syn på nått i skogen och drog som en avlöning, jag hängde på (Ja hängde) tills hon helt tvärt stannade. På det stora hela gick det bra, men herregud jag är verkligen INTE en hundmänniska.
Asså det är inte det tt jag inte gillar dem utan det att dem verkar gilla mig lite förmycket.

Jag antar att Maggi "glömde" nämna att dem var tre haha
Jag kan bara tänka mig hur det skulle gått för Hanna själv.

Ikväll kommer Nasty hit och invadera vår lägenhet.
Inte nog med att han under denna helg fuckar upp mitt sexliv, han kommer säkert fucka upp min lägenhet, göra grannarna förnärmade och bara vara allmänt svinig.
Ja jag har inget vettigt att säga om den där karln.
Han är snäll (oftast iaf) och rolig, men allt har ju sin gräns.
Nu håller jag mest på att gömma värdesaker (som kan tänkas gå sönder) och förbereda mig mentalt.

Vin och middag hos Hanna ikväll, det blir min tillflyktsort.

Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: Anton Kouba

Sv: Haha! Jo ser man det från den sidan är det ju bra :)

2010-08-06 @ 10:52:25
URL: http://lillakab.blogg.se/
Postat av: T

Fin blogg :) Sugen på ny design? kika då in hos mig och lämna en lite kommentar :D

2010-08-06 @ 12:24:08
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg :)

2010-08-06 @ 13:28:53
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0