If you don't know me by now..

Du heter: Malin Anna Eleonora Florhage

Smeknamn: Malan och Mallan

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ted Gärdestad - I den stora sorgens famn

Beroende av: Nikotin, Socker, Koffein och flickorna

Vad tror folk om dig? Att jag är starkare än vad jag är psykiskt.

Stämmer det? Ibland och ibland inte.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina ögonfransar.

Hur imponerar man på dig? Lyckas du få mig att skratta har du halva inne :P

Brukar du skratta för dig själv? Ja och ibland lite för högt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack! Jag är lyckligt lottad som får sådana pepp sms från en så fin tjej! ;)"

Var bor du? Stockholm, Tumba närmare bestämt.

Trivs du där? Ja även om jag saknar Norrorts borna a lot!

Hur svarar du i mobilen?Hej det är Malin!" Inget mer spännande än så :P Beror ju iofs lite på vem som ringer också. är det en vän kan man ju svänga till det med ett "Tjinixten Sixten" eller dyl.

Vem ringde du senast? Sambo.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Ja det är lugnt, har redan lagt in dem på datorn". Frågade om bilderna i kameran. Om det var okey att jag tog bort dem.

Antal timmar sömn inatt: För många, skulle ha försökt hålla mig vaken längre inför jobbnatten idag. Skulle velat kunna sova lite nu på dagen innan det är dags att bege sig.

Sov du ensam: Nääe jag delar ju säng med min Sambo.

Brukar du komma i tid: Jag är lite utav en tidsoptimist så nja beror lite på kanske :P

Hur känner du dig nu: Känner mig rätt tillfreds med allt just nu.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt.

Vad tycker du om fötter: JAG AVSKYR FÖTTER!!! Så äckligt!!

Vad saknar du: Sommarkvällarna med flickorna.

Hade du en bra kväll igår: Restaurangmys med Sambo och god mat, så JA!

Favorit dryck på morgonen: kaffe, gärna i mängder!

När brukar du oftast gå och lägga dig: När trötta ögon känner att det är dags. Oftast för sent.

Är du blyg? I vissa situationer,men oftast inte.

Sysslar du med någon idrott: Haha kolla på mig, skulle inte tro det. Men jag har dansat större delen av livet och ridit.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Rätta till allt sånt som killar gör fel.

Är du nöjd med ditt liv: Att svara Ja på denna fråga skulle kännas underbart, men det finns alltid saker man vill förändra. Men på det hela taget så JA!

Är du bortskämd: Fruktansvärt! Men jag vet även vad det är att jobba för det man vill ha.

Vad gör du i morgon: Sover några timmar och sen bröllop och sen vin med bästa tjejerna.

Vad är det värsta du vet? Listan kan göras lång efter som jag ganska ofta säger "Det är det värsta jag vet!!" men fötter, lögner, skitsnack och orättvisor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Tro mig när jag säger att mina vänner är dem BÄSTA som finns. Dem är inget man får, dem är något man skall förtjäna.

Vad är det finaste du fått? Kärlek!

En speciell dag du minns: Dagen då jag friskskrevs från AnorexiaCenter.

Du samlar på: SKOR och väskor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast inge, jag håller det mest för mig själv eller skriver ner det. Men tjejerna om jag måste nämna någon.

När grät du senast: I Söndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Saker jag drömt om.

Vill du gifta dig: Ja någon gång kanske..

Vill du ha barn: JA!

Är du musikalisk? Ja sjunga är faktiskt något jag är bra på.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Självklart, det har väl alla gjort någon gång tyvärr.

Biter du på naglarna: Nej, men jag har gjort, men inte längre. Nu är dem långa och fina :)




Kärleksförklaringar
Postat av: sabbi

Kolla gärna min blogg<3

2010-08-27 @ 15:27:20
URL: http://subbsabb.blogg.se/
Postat av: wilma

Hhej! :-)

ska vi följa varandra genom bloglovin ? :-D

kram

2010-08-27 @ 18:33:08
URL: http://wilmalouise.devote.se
Postat av: josefin gard

hej allt bra ?? =)

2010-08-28 @ 18:33:39
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: aa

Det är sant du har sjukkt fina ögon!:)

2010-08-29 @ 12:16:08
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

missa inte min 'dagens blogg' tävling! remember - vi båda vinner på det, jag får fler kommentarer, du får fler läsare! inga förlorar. du får dessutom ett själporträtt ritat utav mig! :)

2010-08-29 @ 13:06:38
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: aa

SV: tack desamma :DDD

2010-08-29 @ 14:16:29
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0