Bilderna får tala.

Först och främst vill jag verkligen tacka för alla gratulationer på min namnsdag. Riktigt trevligt!
Det har varit lite kass uppdatering här de senaste dagarna.
Detta beror på att jag till fullo njutit av min sista semestervecka (har 2 till i aug men för nu =) )och försökt pressa in så mycket skojsigheter som möjligt på den.

Tänkte summera den i bilder med bara några ord till förklaring.
Måndag:
Sambo och jag tog cabben mot Nynäs för båtskådning, räkätning och bad.





Det var en riktigt härlig dag med massa mys. Vid badplatsen hittade jag en död svan och kände att jag var tvungen att dokumentera den.
Detta blev alltså resultatet.
På vägen hem hittade vi kor som jag fick klappa. Jag klappade både en kossa, en tjur och en kalv. Lyckan var gjord. Hemma var det bestämt grill med Paret Stevelind/Hellberg på kvällen och så blidde det.

Tisdag:

Inga bilder från denna dag desvärre, men Sambo och jag åklte till någon sjö i Salem för att bada med paret Stevelind/Hellberg. Det var himla varmt i vattnet och verkligen glassigt väder hela dagen! Pizza lunch och sedan hem för lite vila innan vi tjejer skulle vidare till Årsta för en spontanfika hos Elin. Det började med äppelpaj och kaffe och några ord om Irland för att sedan övergå i rödvin, kort och planer för morgondagen. Helt underbar Tisdag med världens bästa!

Onsdag:

Båttripp!
Vi åkte ut till Elins landsställe och lånade hennes föräldrars båt.
Ut på sjön och mot någon härlig klippa.



Super härlig dag med allt vad man önskar sig på ett litet båtäventyr. Fina vänner, härliga klippor, spänning och massa sol.

På kvällen bjud Maggi upp till Kubb och öl på hennes gräsmatta utanför huset.



Torsdag:

Jag, Frugan, David och Sambo kärde ut till Sibble bör att bada och mysa i solen.
Härlig temp i vattnet och härligt väder. Stort minus för alla bromsar bara. Men annars även det en kanon dag.
Jag och sambo grillade på kvällen och såg på film.
En perfekt avslutning på semestern.
Ikväll börjar jobbet igen.

Jag är så lyckligt lottade som har världens bästa människor i mitt liv!!



Kärleksförklaringar
Postat av: Miina

Låter som en helt perfekt sista semester vecka innan jobbet! :)

Skönt att du har några dagar till i augusti också XD

2010-07-16 @ 13:50:23
URL: http://miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0