Here it is the shorter story.

Torsdagen och ett glas rödvin framför skärmen av minimala bokstäver.
Trötta ögon som liksom inte riktigt vant sig vid känslan av en ledig dag (Nästan ledig iaf).
Falukorvsmiddag och film tillsammans med en trött sambo.
Rödvin och ost satte pricken över i:et på det som blev en otroligt regnig och grå Torsdag.

Ett berg av tvätt som försvunnit och nya lakarn i sängen.
Massa energi som liksom bara byggts upp under dagen.
Nu är jag super taggad inför en Fredag med vackra ansikten, härliga skratt och god mat.

Jag läste precis hjärte Maggis blogg och snubblade över denna otroligt vackra bild från i Lördags.


Först tänkte jag " Men Maggi hur kan du ladda upp denna bild, jag menar tänk på alla som blir avundsjuka på hur fina vi är". Men det gick över ganska snabbt haha

Kan då även passa på att ladda upp denna osmickrande bild (Också snodd från Maggi)



Vi har alla våra sämre dagar haha.

Ikväll kommer då världens bästa gäng - några st hit på grillmiddag och mys.
Ser verkligen fram emot en kväll med både grabbarna och töserna.
Inte för att jag inte älskar att bara umgås vi tjejer, men ni vet variation förnöjer.
Har städat lite och plockat undan kläder och skit som liksom alltid tycks hamna överallt förutom i tvättkorgen/garderoben där det hör hemma.



I morgon är det jobb igen efter dessa två dagar av ledighet.
Det känns väl sådär, men eftersom jag vet att jag hela nästa vecka har semester så känns det väl ändå rätt okey.

Nu ska jag fortsätta fixa och trixa.
Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elina

Wow!! vilka ögon :D

2010-07-31 @ 14:04:14
URL: http://lillaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0