Idag är en ångestfylld dag. Skuldkänslor o...

dsc00119 (MMS)

Idag är en ångestfylld dag. Skuldkänslor och tungt huvud. Var tvungen att ta en taxi till jobbet idag. Bakfylla är kast, speciellt när den är blandad med ångest. Jag har verkligen de finaste av vänner i mitt liv och det känns värdelöst att vi ska bråka. Kanske är det som Kimpa säger; vi är som en familj och kanske beror våra bråk på att vi älskar varandra så mycket. Och med alkohol i blodet blir känslorna extra starka och det är lätt att missförstå varandra. Jag vill verkligen tacka Maggi för stödet och värmen hon ger mig. Men nu känns det iaf som vi är påväg åt rätt håll och kanske tar det tid innan allt är löst. Men tid har vi gott om. Det får ta den tid det tar. Mitt och älsklingens barns gudföräldrar är iaf givna. Den dagen då det är dags. Om Maggi och Kimpa själv vill det förstås :) nu ska jag jobba vidare. Klockan går verkligen långsamt idag..




Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0