It's the start of a new life day.

Idag är min 2:a HELT RÖKFIA dag.
Slutade egentligen i Tisdags men rökte två cigaretter hos Maggi under kubbkvällen i Onsdags.
Jag är mäkta imponerad av mig själv och tycker att jag är bäst.
Det har varit enklare än jag trodde att det skulle vara.
Visst har jag haft lite abstinens och ångest, men det har gått.

Har till och med klarat av ett helt arbetspass utan att röka.
Det trodde jag nästan skulle sabba allt, men det lyckades.
Jag har bara gett mig faan på att lyckas!!

Just nu är tuggummi min drog. Helst den med hallon/lakrits eller päron/lakrits.




Ha det bäst!!



Kärleksförklaringar
Postat av: S

varför ens börja?

2010-07-17 @ 00:38:58
Postat av: Random snubbe

Duktigt :) Hoppas det går i det långa loppet också! :D

2010-07-17 @ 00:44:57
Postat av: Adela=)

Fett fin blogg!^^

2010-07-17 @ 00:51:26
URL: http://gordonstyle.blogg.se/
Postat av: Miina

Det här kommer du klara av hur lätt som helst!!

Du har världens bästa stöd från oss!



Hurra för frugan! <3

puss!

2010-07-17 @ 01:25:43
URL: http://Miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0