Men det klär mig att jag tvivlar på min duglighet.

Hemma i en lägenhet där instängd luft gör det svårt att andas och värmen får kroppen att kännas sådär sommar klibbig.
En Skåne resa bakom mig och minnen i färskt minne.
Solbränd hud och säkert ett kilo eller två extra.
Att komma åka bort är som att hitta hem, att komma hem är som att hitta sig själv.
Det är en konstig känsla som jag aldrig kan förklara i ord.
30 grader i luften och balkongen som badar i sol.
Skitiga fönster där solen visar alla spår av en lång och kall vinter.
En vinter som jag lagt bakom mig för att glömma, i alla fall för en stund.
Jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag glömt. Det behöver inte ens ha hänt.
Jag saknar vackra flickor i sin helhet, jag vill skapa nya minnen en sommar som aldrig skall ta slut, men kommer att göra det ändå.
Nya kort med solbrända flickor och ett glas vin, det kan aldrig bli vackrare än så.
Det är som en evig dröm och jag vill aldrig vakna upp..






Kärleksförklaringar
Postat av: Mohammed Al-debis☆ | Designer, bra blogg

Heeej! Du kanse vill bli veckans blogg?

tävla i min blogg. och du kanse har chansen att vinna, vem vet...

2010-07-11 @ 14:33:44
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: LOUISE

JÄTTE FIN BLOGG DU HAR:)

2010-07-11 @ 15:08:45
URL: http://secretgril.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, kanske följa varandra via bloglovin'? :) kram! ♥

2010-07-16 @ 10:42:43
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0