Sluta röka.

Jag har märkt att sen jag slutade röka har jag lagt mig till med den goda vanan att äta frukost.
Det har jag i princip aldrig gjort förut.
Även fast det bara gått några dagar känner jag mig även fräschare och mer energifull på något sätt.


Det vore roligt att höra om ni har lite bra tips på att slippa den värsta ångesten och vad ni gör när begäret sätter in. Lämna gärna dem i en kommentar =)



Jag har ju som sagt börjat tugga en hel massa tuggummin, men det kanske inte är sådär jätte bra för tänderna.
Jag vägrar använda mig av nikotinhjälpmedel.

Idag på schemat står:

  1. Jobba 13-21:45
  2. Plocka in all tvätt
  3. Fixa matlåda
  4. Kasta sig i säng
Hoppa ni får en kanon dag!!



Kärleksförklaringar
Postat av: S

Varför ens börja?

2010-07-17 @ 13:03:30
Postat av: en annan som slutat röka

Vad tusan är en kärleksförklarning? Anywho, vad gäller abstinens och nikotin så sitter det fysiska i runt 50 timmar, så klarar man de första 2-3 dagarna blir det genast lättare. Annars är det bara att undvika att TÄNKA på cigaretter och det är lätt som en plätt :)

2010-07-17 @ 13:03:31
Postat av: S

Varför ens börja?

2010-07-17 @ 13:05:01
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad jobbar du med? :)

2010-07-17 @ 15:20:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: åh tack så mycket! kul att du tycker det=)

2010-07-18 @ 05:18:06
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 @ 11:42:30
URL: http://lawliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0