Stilla ro och Malin.

Kvällen gick mot natt med stormsteg. 
Fåglarna tystnade och allt blev sådär lugnt. Det enda som hörs är ett svagt surr av musik från någon fest i en radhuslänga.
Jag hoppas på en hel natts sömn och ett piggt uppvaknande.
I morgon blir det bad med hela gänget (nästan iaf).

Allt är så behagligt just dessa sommar nätter då luften känns sval men inte kall och det doftar från blommorna i diket. Det är nu man verkligen känner hur bra livet egentligen är.
När allt är stilla och bara tankarna håller en sällskap.
Jag älskar det!

Kroppen skriker efter semester och jag bara längtar tills Måndag då Pärlan tar mig till sydligare breddgrader.
Vin vid havet och vågornas brus som liksom bara gör alt så perfekt.
Semester, härliga semester.



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0