This is the life.

Idag skiner solen trots hotande moln.
Planerna för dagen är nog att åka till Skanör/Falsterbo för bad och sol.
Riktigt härligt!
Igår grillade vi grillspett och spelade poker.
Inga direkt kraftansträngningar såhär på semestern.
Känner bara att allt känns så himla bra just nu, det var verkligen ett bra beslut att lämna Stockholm för några dagar i Skåne.
På semestern ska man åka bort!

Hade jag bara varit hemma hade jag nog blivit galen.
Man måste nästan komma bort lite från vardagen och verkligen känna att man har semester.

Jag har ju glömt bort helt att berätta att jag för några dagar sedan hade min allra första fästing.
Han hade satt sig precis ovanför min navel och Sambos mamma var tvungen att ta bort den från mig.
Ingen rodnad eller så där den suttit så det blev inga men :P
Men känner att jag kanske borde gå och vaccinera mig snart just in case.

Nu ska jag gå och byta om till bikini och sen bär det av mot stranden.

Ha det bäst i värmen och kom ihåg att dricka mycket!



Kärleksförklaringar
Postat av: Leia ♥

Det låter härligt!



Jag mår bra, hur mår du då??

2010-07-07 @ 11:15:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig!

Du skriver bara "Jag är med" , bus enkelt!



Pusspuss <3

2010-07-07 @ 12:39:03
URL: http://ammis.se
Postat av: E M M A

sv: så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

2010-07-07 @ 13:30:31
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0