Vilken härlig dag!

Klockan är lite över åtta och det är redan varmt och skönt ute. Detta ger en god känsla om hur varm det faktiskt kommer att bli idag.
Jag ska ju som sagt åka och bada. Torö är målet, sambo är född där och idag ska han och hans mamma visa mig runt lite och så ska vi ju självklart bada. Källe och Westman ska haka på också och kanske Frugan och David, men det vet vi inte riktigt än.
Ikväll blir det grill och mys. Trevligt sällskap och god mat är en himla bra combo!


Jag tvättade ju som tidigare sagts som en galning igår.
Nu är nästan allt torrt och redo att packas ner. Har börjat lie smått med det men kände att kaffe suget blev för stort så jag tog en paus och satte på kaffe.
Får fortsätta senare ikväll eller nått.

I morgon är det sista arbetspasset innan semestern.
13-21.45 känns väl inte riktigt som en höjdare när det skall vara kalas väder och allt, men man får försöka härda ut. Det blir inte bättre än man gör det till.
Idag drar Hanna och Elin till London-Irland för festival.
Jag hoppas verkligen att det gifta paret får det kalas kul!!
Ska bli kul att höra om deras äventyr tillsammans sen när det gifta paret kommer hem.
Brukar alltid hända nått när Hanna och Elin är ute och flänger, men bara roliga saker vad jag hört.
Snart kommer Maggi hem också och det känns som om hon varit borta en evighet!!
Ska bli himla skönt att ha henne här hemma igen, det är liksom här hon ska vara.
Jag hoppas att hon har massa roligt att berätta från sin resa och att hon har massa härliga bilder att visa.
Nääe nu sk jag skutta ut på balkongen och surpla kaffe.
Ha det bäst i värmen och kom ihåg att dricka mycket!



Kärleksförklaringar
Postat av: Thell

Fin blogg:) kika gärna in på min!

2010-07-03 @ 10:21:58
URL: http://thells.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Tack så mycket!ja kul hoppas jag att vi får =)

kram

2010-07-03 @ 13:27:32
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0