Att vakna upp efter en natt av tusen mardrömmar.

Egentligen finns det inte så mycket att skriva.
En tomhet i själen och trötta tankar efter ytterligare en natt full av onda drömmar.
Att förlora greppet om din lilla hand är det som alltid får mig att vakna, att se dig försvinna är mer än vad jag ens i drömmen kan klara av.
Det dåliga samvetet sköljer över mig så fort jag inte är sysselsatt.
Kunde jag gjort något annorlunda, kunde jag gjort något alls?
Jag jobbar och kommer hem.
Det är ungefär det jag känner att jag orkar med.
Jag saknar er, men jag orkar inte riktigt med den sociala biten just nu.
Med 1000 tankar farande runt i skallen dagarna i enda känns ensamheten mest trygg just nu.
Jag vet att ni förstår så jag behöver egentligen inte förklara, men jag älskar er och jag är så oerhört tacksam för alla fina ord och för att ni verkligen finns här för mig.
Ni är så underbara!!





Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

Jag hoppas att du tar hand om dig o har de så bra du kan ha...Ring om de är nåt



Kärlek

2010-06-06 @ 20:47:45
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0