Dags!

Jag lämnar ensamheten bakom mig någonstans som om den inte fanns.
Den första resan tar jag inom mig, slår upp mina ögon för en annan värld. Bortom låsta portar finns ett lyckans land.
En ändlös tid av kärlek trevar sig fram.



Kärleksförklaringar
Postat av: smyckestokig

Hejsan Malin. Denna vecka har jag fraktfritt så det kostar dig inte en kron i frakt :) utan är endast 50 kr st för de armbanden. Från det att pengarna finns på kontot brukar det ta va 4-7 dagar men är det en särskild dag du behöver dem till så fixar jag givetvis det åt dig. Så är du intresserad är det bara att lämna din mail så skickar jag all info om betalning mm mvh Therese

2010-06-09 @ 14:24:29
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Elin

tycker de låter som en bra ide...behöver aldrig känna dig ensam för du har ju alltid oss =)

2010-06-09 @ 17:34:59
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0