Det är inget brott att må bra och vara lycklig.

Så lycklig och tillfreds med mitt liv, mitt förhållande och mig själv som jag är nu har jag inte varit på många år.
Om jag någonsin innan varit det dvs.
Alla vänner jag har omkring mig är de absolut bästa vänner man kan önska sig.
Visst har vi haft en del duster och tyckt olika i mycket men den vänskap vi har idag är oskiljaktig.
Ni betyder så mycket och under denna svåra tid som varit har ni varit en helt otroligt stort stöd vilket jag är oerhört tacksam för.
"The Dreamteam" världens absolut bästa tjejer!
Vad ni anförtror för mig skall jag anförtro för er. Ni är verkligen dem bästa tjejerna i världen!!!

Och vad det gäller mig och min sambo har vi verkligen fått en ny tändning.
Allt känns så bra och vi förstår varandra på ett helt annat sätt än förr.
Det beror kanske på att vi känner varandra så bra nu.

Kort och gott är jag lycklig, otroligt lycklig!

Igår åkte söt Maggi till Thailand tillsammans med Kimpa.
3 veckor ska hon vara borta. Jag hoppas verkligen att dem får en underbar resa och att hon kommer hem utvilad och brunbränd.
Hon kommer vara saknad och det kommer verkligen kännas tomt utan henne.
Men det bästa av allt är ju att hon kommer hem igen!
I helgen har jag jobbat, hela långa helgen.
Det är konstigt hur helgen bara tycks flyga förbi när man är ledig och hur den bara tycks kräla fram när man jobbar. Men avklarad är den nu iaf.
Jag skulle varit ledig idag me så blev det inte, så nu på morgonen har jag jobbat.

På Fredag är det midsommar.
Jag börjar dagen med att jobba 8.30 - 15 för att sen åka till Källe och gänget för grill och midsommar firande.
Sen avslutar jag kanske kvällen hos fröken Buskas.
Vad har ni för planer själva för midsommar?

Ikväll ska jag min älskade och Källe kolla på film här.

Ha det bäst!!



Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

har ny blogg: http://notadreamthisisthereallife.blogg.se/

2010-06-21 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0