I'm still just me, and it's just me that you fell in love with.

Allt detta kärleksprat och alla ord/tankar om kärlek får mig att själv tänka igenom mina år tillsammans med min stora kärlek.
Så detta inlägg vill jag tillägna min underbara sambo och fästman Richard Hilton Jonsson.
Den första Juni 2005 blev två ett.
Visst hade jag varit kär förut, men aldrig hade jag känt denna varma känsla i kroppen som jag varje gång jag träffade dig kände. Du kändes redan från dag ett äkta och jag visste att ditt hjärta bara tillhörde mig.

Mitt hjärta slets itu när det stod klart att du skulle lämna mig för att spendera 10 månader inom det militära uppe i Boden. 130 mil som stod mellan oss och bara några enstaka helger tillsammans då du hade permission.
En pärs vi klarade med nöd och näppe, kärleken klarar allt!
Vårat andra år tillsammans firade vi i Florens då min släkt och familj åkte till Florens för att fira min mammas 50 årsdag. Kärleken blomstrade i ett soligt och varmt Florens och jag såg sidor av dig som jag aldrig sett förr.
Under vårat andra år tillsammans, närmare bestämt den 10 oktober 2007 förlovade vi oss.o Då förstod jag verkligen att du på riktigt älskar mig och vill dela resten av ditt liv med mig. Denna dag var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

I December åkte vi tillsammans med ditt jobb till Riga, en resa som bjöd på både tid för kärlek och nöjen.
Du presenterade mig stolt för dina arbetskamrater och jag kände mig verkligen stolt över att få vara vid din sida.
Den 22 Januari åkte vi på våran första gemensamma  långresa.
Destination Australien för att hälsa på din syster och hennes man.
En resa som jag alltid kommer se tillbaka på med värme och lycka. En resa som förde oss närmare än någonsin pga vissa olyckliga incidenter. Då jag låg inlagd på St Vincents Hospital och läget var väldigt kritiskt fanns du vid min sida. Du höll min hand. Vi förstod nog aldrig hur allvarligt sjuk jag faktiskt var, men jag klarade det och du fanns där hela tiden.

I Juli år 2009 åkte vi till ett varmt Barcelona för att hälsa på våra vackra vänner Romina och David.
Denna resa gav oss så otroligt mycket och jag kände att jag ville uppleva hela världen med dig. Vi har gjort en del resor tillsammans och jag tror mig veta att vi har många resor kvar.

Åren har gått och nu i år firade vi fem år tillsammans.
Jag kan inte föreställa mig en dag utan dig, utan din kärlek och utan din värme.
Du ger mig allt jag någonsin drömt om.
Med dig vid min sida har jag under dessa år tillsammans med dig alltid känt mig trygg, älskad och underbar.

Du har uppfyllt många av mina drömmar och jag vet att jag tillsammans med dig kommer få uppfylla många fler drömmar. Tillsammans kommer vi skapa nya minnen men även tänka tillbaka på gamla fina minnen.

Jag älskar dig, igår idag, för alltid.


Malin Anna Eleonora Florhage ♥ Richard Hilton Jonsson



Kärleksförklaringar
Postat av: elin

tårar!!! kan inte jag oxå få vara med i ert förhållande , det verkar så vackert =)



Lyssnade lite passande till damien rice-blowers daughter när jag läste detta...vackert

Kärlek till er båda ni e världsbäst

2010-06-20 @ 12:55:01
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0