Sommarlista!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
-  I sällskap med mina änglar är alla platser underbara, men skulle jag behöva välja en plats måste det ju självklart vara stranden en varm och solig dag.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
-  Tillsammans med nära och kära, sola bada, grilla och bara umgås.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Grillade grönsaker och fisk är ju oförskämt gott!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
-  Att stressa ned och ta vara på all tid jag får. Umgås med mina vänner och läsa bra böcker.

5. Dina bästa sommarfärger?
-  Gult och turkost är riktigt somrigt.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Sill och färskpotatis utan tvekan!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
-  Alla sommrar i Smygehuk tillsammans med familjen är svårslagna.

8. Havet, sjön eller poolen?
-  Havet. Älskar det saltamot kroppen och brännan man får ;)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Pistage och lakrits är givna favoriter men gärna någon bärig smak. Typ hallon eller jordgubb.

10. Vart går din drömsemester?
-  Jag skulle gärna åka tillbaka till Barcelona och Florens. Kanske en framtida tjejtripp girls ? ;)
Sommarlistan är hämtad från Sweet . Keylee . Kopiera och klistra in  din blogg.





Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0