Tillsammans är vi allt vi har och jag tror mig veta, att det bästa har vi kvar!

Måndag morgon igen och jag som är ledig är ändå uppe med tuppen med morgonkaffet i högsta hugg och ett rykande färskt blogg inlägg.

Igår var jag hemma hos mamma och pappa och istället för att mötas av
denna lilla skrutt möttes jag istället av denna best han heter Atlas och är en sjukt stor, men snäll Rottweiler. Alla som känner mig vet ju att jag är en "aning" rädd för hundar och då speciellt stora hundar. Men efter att ha strykt mig kring väggarna och bara spanat in honom på håll kunde jag ta steget att gå fram och klappa honom lite lätt på huvudet. Han var snäll och efter lite mer tid kunde jag dessutom både kasta boll åt honom och ge honom godis. Ja man kan säga att jag är ganska stolt över mig själv, och modig haha

Mamma bjöd på fika, hon hade bakat supergoda kryddmuffins.
Det är verkligen något speciellt med familjemys i paviljongen när regnet bara står som spön i backen. Kaffet smakar liksom lite bättre och man blir på något sett så härligt avslappnad.

Ikväll kommer alla vackra ängla flickor över på vin och ost.Det var allt för längesen vi träffades så det är VERKLIGEN på tiden.
Jag har verkligen saknat dem under den tiden då jag bara ägnat mig åt mig själv så det blir verkligen ett kärt återseende.
Maggi ska ju lämna oss för Thaimat och varma stränder i 3 veckor så vi får passa på att mysa extra mycket med henne ikväll.
Kommer sakna henne massor!!
Det kommer vi ALLA!!!!
Hem med mig från mor och far fick jag 5 stycken nya böcker
och 4 st flaskor vin 
Jag berättade att tjejerna skulle komma över idag och då tyckte hon att jag skulle bjuda änglarna på ett gott rödvin och lite ost.
Tack mamma!!



Kärleksförklaringar
Postat av: elin

jag gillar din mamma utan att ha träffat henne=) ses om typ en timme love

2010-06-14 @ 17:03:12
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0