Att samla tankarna i olika fack.

Ännu en natt då drömmarna väcker mig och jag har svårt att somna om.
Trots trötta ögon som bara vill slutas och en kropp som bara skriker efter en hel natts sömn.
Drömmar som jag aldrig kan styra över och förträngda änslor, minnen och tankar som liksom alltid tycks leta sig in i drömmarna och störa min sömn.
Sitter nu här med en kopp söder te och inväntar trötta ögons behövliga sömn.
Kroppen liksom skriker efter att få sova men tankarna gör det omöjligt.


Det brukar sluta med att jag är totalt utmattad och tillslut lyckas somna runt halv 5-5 tiden ör att sedan vakna och gå upp igen vid 8.
Jag önskar innerligt att jag bara kunde få sova en hel natt.
Det känns som att det var evigheter sen sist.
Sömnlösheten resulterar i ett uselt humör och glömska.
Saker som jag borde göra liksom glöms bort och det skapar oordning och kaos i min tillvaro.
Jag måste skriva upp exakt allt för att inte glömma något.

Jag önskar att jag bara kunde skjuta undan alla dåliga drömmar och jobbiga tankar.
Förvara dem i något slags fack och plocka fram dem och ta itu med dem när jag har tid och lust (INTE när jag sover). Men det är kanske för mycket begärt?


Idag var hjärteMaggi här och fikade.
Så himla mysigt att ha henne på besök en helt vanlig torsdag.
Jag rensade ju garderoben och HjärteMaggi fick med sig lite kläder hem.
Det är verkligen så skönt när man kan ge bort kläder istället för att bara slänga dem.
Vill ni kika lite så är det bara att hojta till!
Om inte annat så går resten av kläderna till myrorna och någon som kan behöva dem mer än min garderob behöver dem.



I morgon är det dags för jobb igen och jag är inte jätte taggad.
En jobbhelg som förvisso brukar flyta iväg rätt fort, men som nu innan den satt igång känns som om den skulle vara för evigt.
Kanske beror det på tröttheten?
Jag längtar iaf som en galning efter Lördag då det ska mysas med mina underbara tjejer!!
Jag behöver verkligen Världens vackraste flickor tid.



Ni är ju inte bara SJUKT snygga ni är SJUKT BÄST också!!!!!

Dagens (ja okey nattens) låt:
Miss Li - Kings and Queens




Kärleksförklaringar
Postat av: elin

känns som vi snart behöver en landethelg o bara vila äta gott o mys....vad sägs?

2010-03-26 @ 08:52:21
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0