Ny blogg igen!

Eftersom jag tröttnar på mina bloggar så snabbt och faktiskt eftersom jag tycker att Blogspot är så jobbigt så har jag nu bytt tillbaka till Blogg.se.

Idag är jag på himla bra humör.
Har sovit gott i natt utan att vakna vid 3 tiden (som jag alltid annars gör) vilket får mig att känna mig både utvilad och på topp.
Jobb ikväll, inte så hemskt egntligen men det innebär att jag inte kan vara med på våffelmys hemma hos Elin med tjejerna.
Väldigt trist men jag får se fram emot brunchen med dem på Lördag istället.
Jag kan verkligen säga att jag har VÄRLDENS VACKRASTE FLICKOR!!!

Dem är fantastiska och helt otroligt underbara!
Livet känns så mycket lättare med dem vid min sida.

En himla tråkig grej är att Elin ska fly Tullinge för att bygga bo i Årsta.
Egentligen är det inte en hemsk sak, men det känns trist att hon flyttar längre bort.
Men 20 min med tåg är ju inte världens ände som tur är.
Hoppas iaf verkligen att hon kommer trivas i sin nya lgh och att hon hälsar på oss och vi henne OFTA!!!

Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma innan det är dags att styra kosan mot Jobbet.

Bjuder på en bild på dem bästa!


Dagens låt:
Lars Winnerbäck - Söndermarken



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

du byter blogg lika ofta som vi andra byter kläder typ=)....ses på lördag kram

2010-03-25 @ 13:49:54
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0