Allt är så vackert en Lördag.

Igår var världens vackraste Hanna här och hängde med mig, Sambo, Källe och Westman.
Tanken var att vi skulle ha tittat på hockey och dricka öl.
Fast när hockeyn hamnade i bakgrunden och gamla minnen och människor i fokus blev hockeyn plötsligt lite mindre intressant.
Hjärtliga skratt och härliga vänner.
En mycket lagom och trevlig Fredagskväll.
Imorse åkte sambo ned till Tjula för att kolla på dragracing med grabbarna.
Detta innebär att jag är ensam hemma =)
Hade tänkt spendera kvällen med vackra flickor, men det får vi se hur det blir med då Maggi är sjuk, Miina är på kryssning (kommer dock hem ikväll men lär va trött), Elin sitter barnvakt. Men Hanna ska jag ringa sen och kolla vad hon gör.

Men först ska jag hem till mamma och pappa och umgås med familjen och nära.
Syster är hemma på besök så alla systrarna och hela familjen är samlade för grillmys.
Ska bli härligt att träffa syster i hemma miljö igen.
Igår målade jag ju om våra utemöbler och idag har färgen torkat och jag kunde avnjuta morgonkaffet ute på balkongen sittandes i trädgårdssoffan. Det var så otroligt härligt!!

Ha en toppen dag!!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0