Är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill..

Efter en rätt hård helg dog jag en aning i soffan igår.
Vaknade av att sambo tyckte att jag skulle gå och lägga mig i sängen istället.
Stapplade likt en zombie mot badrummet för att borsta tänderna och minst sagt stupade ned i säng.
Sov i vad som kändes som 100 år.
Vaknade och kände mig som om en eleftanthjord sprungit över mig.
Det måste ju vara ett tecken på att man sovit för länge.. (?)


Ikväll är det jobb som gäller igen efter många sköna lediga dagar.
Jobbar med Madde och Kerstin så det blir nog en härlig kväll och ett bra arbetspass.
I morgon ska vi ha 5 kamp med jobbet på Grönan.
Det ska bli riktigt kul!
På onsdag är det Vår ruset och det skall jag springa tillsammans med chefen och två andra kollegor.
Det är jag ganska taggade inför, tror att jag kommer bli mer taggad ju närmare vi kommer starten.


På onsdag fyller min underbara mamma år, glöm inte bort att gratta henne ;)



Kärleksförklaringar
Postat av: miina

Nu kan ju jag inte gratta henne personligen, men ge din mamma en bamse gram och ett grattis från mig :)

2010-06-01 @ 19:24:27
URL: http://miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0