Att ha dem underbaraste närmast!

Kom för ett tag sedan hem från Näs, Elins landställe där vi firat valborg i glada vänners lag.
Ölspel, grillning, skitsnack och massa mys.
En helt perfekt kväll med dem som betyder mest.
Kärlek i ölburkar och ett duggregn som liksom inte störde.
Varm brasa och några känslosamma samtal med underbara Maggi och söta Kimpa.
Förtroenden som jag vet stannar i blåa ögon.
Efter att spenderat natten i en sovsäck som inte gav någon direkt värme var det dags att gå upp och se resultatet av en väldigt trevlig kväll.
Disk, burkar och bakfulla vänner.
Fix och trix och sedan begav vi oss alla hem till sitt.

Sitter nu här i soffan med en kopp kaffe och hockey på TV:n.
Känner någon slags ömhet i kroppen och känner att jag kanske håller på att bli sjuk.
Detta vore inte helt otroligt då min sambo i skrivande stund ligger nedbäddad i sängen med halsont och feber.
I morgon ska jag och sambo på middag hos sambos syster och man.
Efter invigningsmiddag i en två på Kungsholmen skall vi bege oss mot Fryshuset där Holter har spelning.
Hejja fram vår lilla basist och rösta på dem så att dem vinner.
Den här helgen har varit och kommer förmodligen fortsätta att vara kanon!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0