En tidig morgon med dimma och fågelsång.

Jag vill först och främst börja med att gratulera min älskade underbar vän Magdalena aka Maggi/Magz Hellberg
som just idag fyller 24 år!!

JÄTTE STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VACKRASTE MAGGI!!!!!!


Jag vill även passa på att tillägna henne denna låt som verkligen får mig att tänka på henne och
som jag vet att hon gillar.
Miss Li - Ba ba ba
http://www.youtube.com/watch?v=prVDUuErKmA

Eftersom jag ite kunde somna och fortfarande inte lyckats med det hamnade jag här framför datorn.
Började pilla lite på bloggddesignen lite eftersom jag tröttnat helt på den förra.
Jag vill tillägga att jag är sjukt okunnig på detta område, men ändå lyckades jag med detta resultat.
Ett resultat som jag för övrigt är SJUKT nöjd med.
Känns lite mer personligare nu.

Imorgon, eller ja egentligen idag är det dags för jobb igen.
Det är inget jag känner mig speciellt sugen på!
Skulle MYCKET hellre hänga med Världens vackraste flickor hemma hos Magz och fira henne, men NEJ NEJ här ska jobbas.
Jag får fira henne en annan dag.
Dock inte i helgen när alla ska gå ut eftersom jag även jobbar då.
Men ja jag får fira henne en annan vacker dag helt enkelt.

Sitter och spanar ut genom fönstret, så mycket det går eftersom det är lättmjölk i hela luften.
Fåglarna sjunger och är glada trots vädret.
Detta är ett störningsmoment för mig då jag HATAR fåglar!!
Extra mycket hatar jag dem när jag ska sova.
Men jag antar att jag får skylla mig själv då jag faktiskt ska lägga mig då kräken vaknar i sina små bon.
Vill också uppmana er till att kommentera lite mera, mycket dåligt med det!
Men en eloge till Världens vackraste Elin som är flitig på det =)
Nu ska jag försöka sova några timmar innan det är dags att checka in på jobbet för ytterligare ett stärkande arbetspass.
Får ju iofs jobba med sockersöta Madde så det borde inte vara allt för tufft.
Natti natti!



Kärleksförklaringar
Postat av: madde

+ att vi inte jobbar med A, han e sjuuuuk! :D Men du o jag på fub, det blir kanonbra <3

2010-05-05 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0