Familjetid en hel Söndag.

Igår var det grillmys hemma i "rikemans förorten".
Hela familjen var samlad + vänner.
Massa mat, massa skratt och bara så otroligt mysigt!!
Kvällen avslutades med en tur till Bremora och spelmys med Maggi och Hanna.

Idag började jag dagen redan kl 8.00.
Åkte till farmor runt 10 och sen var det familjemys för hela slanten.
Vi åkte till Hagaparken för att gå runt i fjärilshuset och kolla på alla otroligt vackra fjärillar, fåglar och blommor.
En latte på uteserveringen och avslutningsvis en lång promenad runt i Hagaparken.
Kollade in Daniel och Vickans blivnde bostad.
En perfekt dag med världens bästa familj!

Nu sitter jag här hemma i soffan och känner mig nöjd och väldigt trött.
Om ett tag kommer sambo hem också.
Har även hunnit med att möblera om möblerna på balkongen och nu känner jag mig riktigt nöjd!




Kärleksförklaringar
Postat av: elin

mysliv du har=) mer mys nästa helg då..kanske ta det runt eftermiddagen så att de blir en skön dag i solen (förhoppningvis) som senare går över till skönt kvällshäng? sounds good?

2010-05-16 @ 21:10:43
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0