Grabbarna Grus i vårat hus.

Kom hem efter en jobbig dag/kväll på jobbet och finner 4 st skrattandes killar i min soffa.
Ölburkar på bordet och ett förvånansvärt rent kök.
Dem hade grillat och snällt av dem hade dem sparat lite mat till mig.
"Tack fina pojkar" sa jag som verkligen längtat efter hemgång och middag.
Nu sitter jag här framför min dator med grabbarna bredvid och avnjuter en MYCKET välförtjänt kall öl.
Känner verkligen att jag gjort mig förtjänt av det efter denna dagen.
I morgon är det dags för jobb igen och då är det ett långpass som väntar.
9-21 känns extremt olockande, men det skall utföras.
Hoppas på att grabbarna skall förpassa sig härifrån snart så att jag kan få sova så att jag orkar med morgondagen.
Ja, hoppas kan man alltid..



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0