Nästan Hollywood! <3

Igår gick den efterlängtade festen av stapeln, och vilken fest!!
Jag är så nöjd med resultatet, allas ansträngningar, all hjälp, underbara vänner och
EN HELT FUCKING AWESOME NIGHT!!!!!!!!!
Tack alla söta för att ni kom och gjorde detta till en kväll att minnas!!

Knatte, Fnatte och Tjatte


Angelina & BillyBob

Pennywise & Romper Stomper


Tingeling

Helt underbart!!


Idag åkte vi hem till svärmor för att äta lunch och ta en fika såhär på morsdag.
Mysig grill lunch och super goda lingonkakor var precis vad jag behövde idag kände jag.
Pantera fick följa med också och hon var ju självklart tvungen att inspektera varje vrå av Svärmors hus (Detta trots att hon varit där ett antal ggr innan).
Passade även på att skicka ett himla kärleksfullt sms till min älskade mamma.
Blev inget besök där idag, men kommer åka dit i veckan då mamsen fyller år den 2/6.

Snart ska vi beger oss iväg för att kasta tomglas och handla och sen blir det pizza och filmmys.
En helt lagom perfekt Söndag efter en helt underbar Lördag med
VÄRLDENS BÄSTA GÄNG!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

Tack så jätte mycke för ännu en rolig fest....måste ju få bjuda tillbaks snart..får ta lite häng hos mig snart=)

2010-05-30 @ 23:39:25
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0