Oskillat att bli sjuk såhär inför en LEDIG helg!!!!

Började jobba klockan sju i morse och kände mig inte ett dugg krasslig.
Arbetsdagen flöt på med HLR utbildning som startade runt tolv och slutade vid 15 tiden.
Kom hem och åt middag, kollade på TV, började kolla på matchen mellan Finland - USA och somnade på soffan.
Vaknade till 20 min senare med ont i huvudet, ont halsen, ont i svanken och jävligt frusen.
Blir förbannad och ringer Sambo och ber honom att köpa alvedon.
Konstaterar efter att ha stoppat febertermometern under tungan att jag har feber.
Blir ännu mer förbannad.
Ska knapra alvedon och dricka massa juice för att kurera mig och hoppas på att jag mår bättre tills i morgon.
TÄNKER INTE VARA HEMMA FRÅN JOBBET I MORGON!!

Alla som känner mig vet ju att jag INTE är hemma från jobbet även fast jag är sjuk.
Det är nämligen så att jag kan vara nära döden och knappt kunna stå på benen, men är jag hemma tänker jag ändå ; Men jag kanske inte är så sjuk egentligen, jag hade nog kunnat gå till jobbet.
Och då får jag ångest.
För några månader sedan hade jag inte haft en enda sjukdag på cirkus sex år.
Fick en släng av njurbäcken inflammation där i okt och var då tvungen att vara hemma en dag.
Sen sträckte jag ju axeln och KUNDE INTE jobba.
Men det kändes kast!
Två sjukdagar på sex år och jag får ångest.

Men mest bitter är jag för att jag blir sjuk såhär inpå helgen som jag ska vara ledig och som jag har massa planer för.
Jag vill ju träffa VÄRLDENS VACKRASTE FLICKOR som det känns som evigheter sen sist jag träffade!!
Någon som har nått bra knep på hur man frisknar till snabbt?? RIKTIGT SNABBT!!
Dela i så fall gärna med er av dem.

Vill även passa på att gratulera Finland som nu ikväll spöade USA med 3-2.
Grattis!




Kärleksförklaringar
Postat av: Miina

Ja men alla bebisar på skansen var jättesöta, speciellt björnarna :D

2010-05-14 @ 12:45:50
URL: http://miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0