Patetik är konst och konst är att förstå.

Fick ett efterlängtat samtal från mamma om berättade att allt var okey och att syster mår lite bättre.
Lite nya förändringar och hon får inte komma hem på ett tag.
Men nu kan vi börja jobba utifrån det och rätt medicin kan fastställas.
Det är så svårt att sätta ord på hur det känns när en så nära anhörig inte mår bra och man vet att man egentligen inte kan göra något speciellt.
Mer än att finns där för henne och stötta henne.
För hon är ju bland det käraste jag har.
Älskade syster!

Det är självklart svårt att hålla känslorna i styr och sans men jag gör så gott jag kan.
Stöd från jag från alla mina hjärte vänner och jag är så otroligt tacksam för det.
Varje gång jag tänker på hur otroligt fina människor jag har runt omkring varje dag blir jag varm inombords och en smula tårögd.
Jag förstår verkligen att vissa människor är avundsjuka och att det kanske svider lite i vissa ögon.
Men jag önskar verkligen att alla hade så underbart fina människor som jag har i mitt liv.

Nu har Maggi fått veta att vi tjejer skall ta med henne på Winnerbäck i Augusti.
Hon blev jätte glad och ser verkligen fram emot det.
Har velat skriva om det innan men inte kunnat pga att det skulle bli hennes födelsedagspresent.
Men nu kan jag skriva det VI SKA PÅ WINNERBÄCK!!!!!
Grabbarna planerar även att ta med mig på ACDC, det kan bli riktigt häftigt!!
Men ja ser mest fram emot picknick i det gröna med världens vackraste flickor och Winnerbäck på scenen.
Idag är det Måndag igen, en bra Måndag då det är en ledig Måndag.
Mycket Måndag.
Inga speciella planer mer än att jag ska hänga upp tvätten ur tvättmaskinen och byta sängkläder.
Tänkte väl mest bara njuta av att vara ledig idag och inte ha några som helst planer.
Kanske tar en promenad senare, men med tanke på det pissiga vädret så håller jag det lite öppet.
Ha det bäst!!




Kärleksförklaringar
Postat av: Maggi

Ska bli helt underbart att få gå och se honom och att ha picknick med mina underbart söta flickor! Längtar,längtar!! =)

2010-05-14 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0