PunktPunktPunkt

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om idag.
Men det får bli ett sånt där oviktigt och helt onödigt inlägg.
Sitter just nu och kollar på Sveriges fulaste hem.
Herregud vad hemskt det kan se ut hos vissa!!
Man blir ju nästan mörkrädd, jag är nog rätt lyckligt lottade i mitt lilla trollbo.

Idag var jag på möte på Sös tillsammans med familjen minus pappa.
Lillasyster skrivs ju ut i morgon så det var väl mest förberedelse inför det.
Det skall bli riktigt härligt att få hem henne.
Passade på att ta lite bilder på den fina omgivningen.
Årsta viken är ju bara så underbar med de glittrande vattnet, himlens spegelbild och alla fina båtar som guppar fram på vågorna.
Allt det gröna lummiga och de fina kolonilotterna gör verkligen sitt till också och utsikten är ju helt enastående.

Går man ned för Rackarberget ligger det ett mysigt Reggaefik.
Det borde ni VERKLIGEN besöka.

Nu till bilderna
Kolonilotterna, Årstaviken och småbåts hamnen.


Vackra syrener och en glimt av Sachsska Barnsjukhuset.
Nu är nästan allt fixat inför festen och nu är jag så SJUKT taggad! ! !
längtar till Lördag och alla super söta vänner!
Ska bli riktigt roligt att se vad alla klär ut sig till.




Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

Ja de e jättefint...plus att de e gå avstånd från Elin =) De måste du uppleva

ses på lördag

Kärlek

2010-05-28 @ 07:53:52
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0