Sambo <3

Idag var jag inne i stan en kortis med Frugan och David.
Davis och Frugan skule fixa lite grejer inför festen på Lördag så jag hängde på för att se om jag hittade nått najs.
Köpte ett par polisonger till sambo inför festen och sedan hittade jag två st najsa solglasögon till mig.

Är verkligen helt kär i det gula paret!!
Galet fräsiga.

När jag kom hem plockade sambo upp mig och vi begav oss till IKEA för att fixa den där hyllan som sambo lovat mig.
Tanken är att jag ska ha mina fina skor på den.
Han satte upp den och resultatet blev kalas.
Tror dock att jag behöver en eller två till så att jag får plats med alla skorna.

Men i det stora hela är jag nöjd för tillfället.

På IKEA köpte vi även lite ljus och en fin lykta till balkongen.
Kollade lite på lite gröna växter och så men tyckte inte att det fanns några snygga.
Vidare från IKEA till Jysk för att köpa dynorna som vi pratat om att köpa.

Fyra st nya dynor till balkongmöblerna har verkligen gjort dem rättvisa.

Tack kära sambo för allt!!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

nice dude du har som fixar i trixar

2010-05-26 @ 21:26:59
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0