The Hearts Of Saturday Night

Gårdagens arbetspass flöt på relativt smärtfritt och jag klarade av det mesta (nästan själv) och kände mig nöjd.
Efter jobbet åkte jag hem till älsklings Maggi och Kimpa.
1 film, härligt mys och tusen skratt senare åkte jag hem i natten.
Hem till sambo som slumrade i sängen framför TV:n.
Hoppade i säng och somnade på en gång.
Vaknade runt nio i morse och kunde inte somna om.
Körde ner bakis sambo till garaget och tog en tur förbi jobbet för att hämta körkortet som jag glömt där i flera dagar nu.

Åkte hem och nu sitter jag här och laddar inför kvällen.
Lyssnar på Laleh och känner mig sådär mys skön.
Ikväll ska det firas födelsedagar.
David fyller år på Måndag och bjuder upp till fika, öl och kubb idag.
Då måste vi ju passa på att fira Maggi och Kimpis också.
Ska bli så himla kul att ha hela gänget samlat igen!!
Det känns ju verkligen som en evighet sen!

Nästa Lördag är det dags för sommar festen och det skall också bli så kul!!
I morgon är det jobb, sen många lediga dagar nästa vecka.
Himla härligt!!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0