Tillykke med fødselsdagen elskede lillesøster <3

Jeg vil først gerne lykønske min søster Jossan som i dag bliver 22!
Til lykke med fødselsdagen!
Jeg elsker dig så meget kære søster!

Lediga Torsdag med underbart väder.
Dagen har mestadels spenderats på balkongen med vatten och boken "Mörkrädd" som sällskap.
Otroligt fint väder gör ju så att man bara ler hela tiden.
På kvällen ställde jag och sambo kursen mot Bandhagen för födelsedags middag och fika hos syster.
Mycket trevligt med hela familjen + nära samlade.
En mycket lyckad tillställning.

I morgon är det jobb igen och det ser jag inte fram emot.
Hade helst av allt bara varit ledig och njutit av det underbara vädret.
Men det finns det tid för på Lördag då det är David som bjuder upp till födelsedags kalas.
Vänner, fika, kubb och sol.
Man kan inte begära mer!

Jag satt ute på balkongen nyss och kände hur gott det luktar från körsbärsblommorna och de nyutslagna syrenerna. Dessa är för övrigt två av mina favorit blommor.
Det är en så underbar känsla att andas in våren/sommaren och känna att vi går mot lättare tider.
För livet blir så mycket lättare med lättare kläder och ljusare kvällar.




Kärleksförklaringar
Postat av: elin

hörde rykte om en planerad alkoholdag imorgon..kan de stämma?

Sol vänner vin sounds lika a plan =)



ses imorgon gummsan

2010-05-21 @ 16:07:35
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0