Vad vet du om solen förrän nån släckt alla ljusen?

Ledig Tisdag som spenderats tillsammans med mamma och syster där syster nu befinner sig.
Kvalitetstid och nu börjar en annan typ av vardag.
Hon verkade lite bättre och idag kunde hon föra normala samtal, dock med en del ansträngning.
Hon kunde sitta ute i solen och låta strålarna falla över smala lår.
Kanske var det bara det fina vädret och berusningen av att det äntligen blivit vår eller det faktum att jag vill se det, men hon kändes annorlunda och mer öppen.
Kaffe och ett och annat minne som delades sådär som det bara är möjligt mellan mor och döttrar.

Tog bilen till Sös och taket åkte av.
Det är en så härlig känsla att känna vinden i håret och den svala luften mot kinderna.
Nu har cab säsongen dragit igång på riktigt!
Mycket härligt!

Sambo hade varit och handlat idag och var i full gång med att laga köttfärssås när jag kom hem.
Himla gott!
Han är allt en liten mästerkock min man!
Nu är diskmaskinen och tvättmaskinen fullproppade och igång och jg sitter och väntar på att klockan ska bli åtta och att hockeyn ska börja.
Sverige - Frankrike.
Hoppas ni får en trevlig kväll!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

haha köttfärssås....om rille minns valborg så vet jag vad han var ute efter...hälsa honom " pay the bills"

Lördag ska jag vara barnvakt så jag kan tyvär inte men jag skulle ssåååååååååååååååååå gärna....



Kärlek

2010-05-12 @ 09:41:54
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0