"Du är glad, det har jag sett på din statu...

dsc00446 (MMS)

"Du är glad, det har jag sett på din statusrad". Jag har inaktiverat min Facebook. Jag är trött på att vi känner varandra via statusrader och gillade kommentarer. Saker missuppfattas och osämja sprids så lätt när man har fördelen att gömma sig bakom ett användarnamn. Vi vet hur våra vänner mår och vad de gör bara genom att logga in med ett användarnamn och ett lösenord. Vi bryr oss egentligen inte riktigt om att fråga, vi har ju redan svaret i en statusrad. Vi vet allt om varandra utan att ens ansträngt oss. Jag saknar brev och bara spontana besök. Kanske är det bara tillfälligt, men just nu vill jag bara trycka på paus och leva livet på riktigt. Med riktiga frågor, svar och omtanke.




Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0